1
Główne punkty
Sprawdzian
2
Obszary pola
3
Granie piłki
4
Putting greeny
Sprawdzian
5
Piłka przemieszczona lub odbita
6
Podnoszenie i dropowanie
7
Piłka pomagająca lub zakłócająca grę
Sprawdzian
8
Uwolnienie bez kary:
9
Uwolnienie z karą
Sprawdzian
10
Instrukcje dotyczące egzaminu Akademii reguł
Egzamin końcowy Akademii reguł
Egzamin końcowy Akademii reguł
Rozpocząłeś już nowy egzamin.
1/75
Kiedy korzystasz z uwolnienia, gdy twoja piłka leży na ręczniku w obszarze głównym, które z poniższych stwierdzeń jest prawdziwe:
A
Musisz dropować piłkę w dowolnym miejscu w obrębie jednej długości kija golfowego od miejsca znajdującego się bezpośrednio pod miejscem, w którym piłka leżała na ręczniku, nie bliżej dołka.
B
Musisz położyć piłkę w miejscu bezpośrednio pod miejscem, w którym piłka leżała na ręczniku.
C
Musisz położyć piłkę w dowolnym miejscu w odległości jednej długości kija od miejsca bezpośrednio pod miejscem, w którym piłka leżała na ręczniku, nie bliżej dołka.
2/75
Za który z poniższych elementów na karcie wyników odpowiedzialny jest gracz :
A
Całkowity wynik.
B
Podpis.
C
Prawidłowy handicap.
3/75
Piłka Shony leży w obszarze głównym, a ona przesuwa liść leżący bardzo blisko jej piłki, co powoduje przemieszczenie jej piłki. Przed wykonaniem uderzenia odkłada piłkę na oryginalne miejsce. Ile uderzeń karnych otrzymuje w stroke play?
A
Nie ma kary.
B
Dwa uderzenia.
C
Jedno uderzenie.
4/75
Aby zdropować piłkę w prawidłowy sposób:
A
Dropuj piłkę z wysokości kolan.
B
Dropuj piłkę z wysokości ramion.
C
Pozwól swojemu caddiemu zdropować piłkę z wysokości kolan.
5/75
Które z poniższych stwierdzeń jest prawdziwe:
A
Możesz stać w obszarze kary, kiedy zagrywasz piłkę leżącą poza obszarem kary.
B
Nie wolno ci grać piłki z obszaru kary.
C
Musisz skorzystać z uwolnienia z karą, jeśli stoisz w obszarze kary.
6/75
Grant stwierdza, że jego piłka jest nie do zagrania w bunkrze. Decyduje się na uwolnienie do tyłu na linii poza bunkier i dropuje piłkę poza bunkrem. Ile otrzymuje uderzeń karnych w stroke play?
A
Dwa uderzenia.
B
Jedno uderzenie.
C
Nie ma kary.
7/75
W której z poniższych sytuacji otrzymasz jedno uderzenie karne za spowodowanie przemieszczenia piłki:
A
Kiedy przypadkowo upuścisz swój putter na piłkę na putting greenie.
B
Kiedy kijem przypadkowo spowodujesz przemieszczenie twojej piłki podczas wykonywania uderzenia próbnego.
C
Kiedy kijem przypadkowo spowodujesz przemieszczenie twojej piłki podczas szukania jej.
8/75
Shona wykonuje uderzenie z tee na par 3, a następnie mówi Grantowi, jakim kijem wykonywała uderzenie, zanim on wykona uderzenie z tee. Ile uderzeń karnych otrzyma Shona w stroke play?
A
Dwa uderzenia.
B
Jedno uderzenie.
C
Nie ma kary.
9/75
Grant znajduje swoją piłkę wbitą w gęstej trawie. Jego piłka jest bardzo brudna, więc wyjmuje drugą piłkę z torby i dropuje ją w obszarze uwolnienia. Ile otrzymuje uderzeń karnych w stroke play?
A
Dwa uderzenia.
B
Jedno uderzenie.
C
Nie ma kary.
10/75
Zgodnie z regułami piłkę może zawsze podnieść:
A
Gracz lub osoba upoważniona przez gracza.
B
Tylko gracz.
C
Gracz lub caddiego.